Karta Visa Wielowalutowa
Karta Visa Wielowalutowa to karta która nie zna granic- dzięki niej klient płaci w obcych walutach w najkorzystniejszy sposób.
Warunkiem wydania karty jest posiadanie rachunku ROR w Banku Spółdzielczym w Nowym Sączu.
Korzystanie z zalet karty wielowalutowej wymaga posiadania rachunku walutowego w EUR, USD, GBP. Przy płatności w obcej walucie karta automatycznie obciąży odpowiednie konto walutowe.
Korzyści
karta doskonale sprawdza się podczas zagranicznych podróży oraz podczas zakupów w walutach EUR/GBP/USD dokonywanych przez internet
można zaoszczędzić na niekorzystnych przelicznikach i prowizjach
lepsza kontrola i przejrzystość wydatków- nie trzeba przeliczać obcej waluty na złotówki
nie ma potrzeby posiadania wielu kart, np. karty debetowej do konta w PLN i osobnej karty debetowej do konta w EUR- wystarczy jedna karta Visa wielowalutowa
możliwość wnioskowania o kartę i zarządzania nią (limity, czasowe blokady, podpinanie i odpinanie rachunków walutowych) w oddziale i w bankowości internetowej
Najważniejsze zalety karty
Karta sama rozpoznaje w jakiej walucie jest transakcja (PLN, EUR, GBP, USD) i obciąża dedykowany rachunek
Pozwala uniknąć niekorzystnych kursów i dodatkowych opłat za przewalutowanie transakcji
W przypadku braku środków na pokrycie transakcji na rachunku walutowym, automatycznie sprawdzi czy są środki na rachunku złotówkowym
Karta posiada wszystkie funkcjonalności zwykłej karty debetowej
kartę można dodać do portfeli mobilnych o (np. Apple Pay lub Google Pay) i płacić telefonem, zegarkiem
niezależnie czy płacimy kartą w sklepie, internecie, czy płacimy telefonem- zasady rozliczania transakcji zagranicznych są takie same
nie ma potrzeby posiadania kont walutowych w momencie wnioskowania o kartę- można je otworzyć i podpiąć do karty w późniejszym czasie (transakcje w walutach będą standardowo rozliczane na rachunku w PLN)
dedykowany wizerunek
Zastrzeżenia kart
Utratę karty Użytkownik karty zobowiązany jest niezwłocznie zgłosić w jeden z następujących sposobów
telefonicznie w Contact Center Banku BPS S.A. (tel. +48 828 828 828 lub 22 539 50 50 - czynny całą dobę);
telefonicznie w dowolnym centrum VISA;
osobiście w dowolnej jednostce Banku wydającej karty VISA;
osobiście w innym banku uczestniczącym w systemie VISA.
za pośrednictwem bankowości elektronicznej
Zgłoszenie jest równoznaczne z zastrzeżeniem karty do końca okresu jej ważności.
Telefoniczne zgłoszenie utraty karty Użytkownik karty ma obowiązek potwierdzić pisemnie w jednostce Banku, która wydała kartę, w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.
Do czasu zgłoszenia Bankowi utraty karty, Posiadacza rachunku obciążają transakcje dokonane z użyciem utraconej karty do kwoty stanowiącej równowartość w złotych 150 EUR (według średniego kursu EUR ogłaszanego przez NBP, obowiązującego w dniu dokonania zgłoszenia).
Bank ponosi odpowiedzialność za transakcje dokonane przy użyciu karty od momentu zgłoszenia utraty karty z wyłączeniem transakcji, do których doszło z winy umyślnej Użytkownika karty.
