Menu
Kontakt z nami

Kredyt w rachunku

Jest to kredyt krótkoterminowy przeznaczony na pokrycie bieżących zobowiązań Kredytobiorcy wynikających z prowadzenia działalności gospodarczej

Kredyt w rachunku rozliczeniowym bieżącym jest kredytem odnawialnym do kwoty ustalonego limitu w danym okresie i może być wykorzystany wielokrotnie, aż do wygaśnięcia umowy.

Bank może udzielić kredytu w rachunku rozliczeniowym bieżącym Kredytobiorcy:

będącemu stałym klientem Banku, tzn. posiadającemu w Banku rachunek bieżący i przeprowadzającemu rozliczenia przez ten rachunek

nowemu klientowi w przypadku przejęcia do kompleksowej obsługi, który otworzy rachunek bieżący i zobowiąze się do przeprowadzenia rozliczeń przez ten rachunek

o dobrej, znanej Bankowi sytuacji ekonomiczno - finansowej

posiadającemu zdolność kredytową

rzetelnie i terminowo wywiązującemu się ze zobowiązań wobec Banku oraz wobec innych banków z którymi współpracował w ostatnim okresie

Zabezpieczenie

Istnieje możliwość zaciągnięcia kredytu do 200.000,-zł przy uproszczonej formie  zabezpieczenia w postaci weksla in blanco i pełnomocnictwa do rachunku bieżącego.

Przy wyższych kwotach kredytu zabezpieczenie jest ustalane indywidualnie.

Kwota kredytu:

Wysokość przyznanego/udzielonego limitu jest uzależniona od zdolności kredytowej oraz od obrotów i sald na rachunku bieżącym

Maksymalna wysokość kredytu nie może przekroczyć 50% obrotów rocznych

Korzyści

Więcej możliwości - w ramach dostępnego limitu kredytowego możesz wielokrotnie zadłużać się i spłacać kredyt odpowiednio do potrzeb i możliwości firmy.

Finansowanie bieżące - dodatkowe źródło finansowania bieżącej działalności firmy.

Efektywne zarządzanie - wspomaga zarządzanie finansami firmy.

Lepsza płynność finansowa - dogodny system spłat oraz możliwość skorzystania w każdej chwili z dodatkowych środków. kredytowych na opłacenie bieżących należności.

Oszczędność - dzięki szybkim decyzjom kredytowym oraz stałemu dostępowi do rachunku, nie tracisz czasu na zbędne formalności.

Wymagane dokumenty

Podstawą do udzielenia kredytu jest złożenie wniosku wraz ze wskazanymi przez Bank załącznikami. W zależności od formy prowadzonej działalności gospodarczej, będą to między innymi

dokumenty stwierdzające status prawny oraz uprawniające do prowadzenia działalności gospodarczej, umowę spółki/statut

REGON

NIP

koncesje, zezwolenia, o ile są wymagane

zaświadczenie z US oraz ZUS lub oświadczenie wnioskodawcy o nie zaleganiu z płatnościami wobec tych instytucji

zaświadczenie o średniomiesięcznych wpływach na rachunek bieżący - w przypadku klienta posiadającego rachunek w innym banku

oświadczenie o przychodach klienta, wg wzoru określonego przez Bank

© Bank Spółdzielczy w Nowym Sączu