Przejdź do głównej treści

Karta Visa Business Debetowa

    Opłata jednorazowa za wydanie karty to 30 zł.

    Dla kogo?

    • Warunkiem wydania karty jest posiadanie rachunku w jednostce Banku
    • Użytkownikiem karty może być dowolna osoba wskazana przez Posiadacza rachunku
    • Posiadacz rachunku może ubiegać się o wydanie dowolnej liczby kart, z tym że jednemu Użytkownikowi karty może być wydana tylko jedna karta

    Okres ważności

    • Karta płatnicza VISA BUISNESS DEBETOWA jest wydawana na okres 5 lat
    • Okres ważności karty określony jest na awersie karty i kończy się w ostatnim dniu miesiąca podanego na jej awersie
    • Niezłożenie przez Posiadacza rachunku lub Użytkownika karty rezygnacji z używania karty w terminie 45 dni przed upływem okresu ważności karty, powoduje automatyczne wydanie karty wznowionej, tj. następnej karty na kolejny okres

    Dlaczego warto?

    • Realizacja transakcji
      Transakcje dokonywane przy użyciu karty w Polsce realizowane są w złotych polskich, a transakcje dokonywane za granicą - w walucie danego kraju;
    • Własny kurs VISA
      Transakcje dokonane za granicą przeliczane są przez VISA z waluty transakcji na euro w oparciu o kurs własny VISA, a następnie na złote polskie po kursie sprzedaży pieniądza euro obowiązującym w Banku Polskiej Spółdzielczości w dniu rozliczenia transakcji;
    • Obciążenie rachunku
      Obciążenie rachunku z tytułu zrealizowanych transakcji krajowych i zagranicznych odbywa się w złotych polskich i dokonywane jest z datą realizacji transakcji.

    Możliwości

    • Sprawdzenie wysokości wolnych środków w bankomatach świadczących taką usługę
    • Aktywację karty za pomocą numeru PIN w bankomatach
    • Awaryjną wypłatę gotówki w przypadku zgubienia lub zniszczenia karty podczas pobytu za granicą

    Bank nie udziela autoryzacji w przypadku próby dokonania transakcji

    W przypadku transakcji nieautoryzowanych nie są sprawdzane limity autoryzacyjne

    • której kwota przekracza wartość wolnych środków lub wartość dziennego limitu transakcyjnego
    • przy użyciu karty zastrzeżonej
    • kartą, której numer PIN jest zablokowany
    • kartą, do której utracono prawo użytkowania

    Przydatne informacje

    Limity transakcyjne

    Użytkownik karty może dokonywać transakcji w kraju i zagranicą przy użyciu karty do wysokości dostępnych środków na rachunku, z ograniczeniem dziennych limitów transakcyjnych.

    • Dzienny maksymalny limit transakcyjny wypłat gotówkowych wynosi 30.000 zł
    • Dzienny maksymalny limit transakcyjny operacji bezgotówkowych wynosi 50.000 zł

    Zgoda na dokonanie transakcji

    Użytkownik karty wyraża zgodę na dokonanie transakcji poprzez:

    • Wprowadzenie numeru PIN – w przypadku transakcji dokonywanych w bankomatach oraz w niektórych punktach handlowo-usługowych i jednostkach banków
    • Złożenie na dowodzie dokonania transakcji podpisu zgodnego z wzorem na karcie – w przypadku transakcji dokonywanych w punktach handlowo-usługowych i jednostkach banków.

    Dokonuj transakcji w kraju i za granicą

    • Płatności bezgotówkowych za towary i usługi w placówkach, oznaczonych emblematem VISA
    • Wypłaty gotówki w bankomatach oznaczonych emblematem VISA lub PLUS
    • Wypłaty gotówki w jednostkach banków członkowskich organizacji VISA, oznaczonych emblematem VISA
    • Na odległość bez jej fizycznego przedstawienia (uwarunkowane decyzją akceptanta)

    Zastrzeżenia kart

    Utratę karty Użytkownik karty zobowiązany jest niezwłocznie zgłosić w jednej z podanych niżej jednostek. Zgłoszenie jest równoznaczne z zastrzeżeniem karty do końca okresu jej ważności.

    • Telefonicznie w Contact Center Banku BPS S.A. (tel. +48 86 215 50 50 lub 22 539 50 50 - czynny całą dobę)
    • Telefonicznie w dowolnym centrum VISA
    • Osobiście w dowolnej jednostce Banku wydającej karty VISA
    • Osobiście w innym banku uczestniczącym w systemie VISA

    Telefoniczne zgłoszenie utraty karty Użytkownik karty ma obowiązek potwierdzić pisemnie w jednostce Banku, która wydała kartę, w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.

    Do czasu zgłoszenia Bankowi utraty karty, Posiadacza rachunku obciążają transakcje dokonane z użyciem utraconej karty do kwoty stanowiącej równowartość w złotych 150 EUR (według średniego kursu EUR ogłaszanego przez NBP, obowiązującego w dniu dokonania zgłoszenia).

    Bank ponosi odpowiedzialność za transakcje dokonane przy użyciu karty od momentu zgłoszenia utraty karty z wyłączeniem transakcji, do których doszło z winy umyślnej