Opłata jednorazowa za wydanie karty to 30 zł.
Dla kogo?
- Warunkiem wydania karty jest posiadanie rachunku w jednostce Banku
- Użytkownikiem karty może być dowolna osoba wskazana przez Posiadacza rachunku
- Posiadacz rachunku może ubiegać się o wydanie dowolnej liczby kart, z tym że jednemu Użytkownikowi karty może być wydana tylko jedna karta
Okres ważności
- Karta płatnicza VISA BUISNESS DEBETOWA jest wydawana na okres 5 lat
- Okres ważności karty określony jest na awersie karty i kończy się w ostatnim dniu miesiąca podanego na jej awersie
- Niezłożenie przez Posiadacza rachunku lub Użytkownika karty rezygnacji z używania karty w terminie 45 dni przed upływem okresu ważności karty, powoduje automatyczne wydanie karty wznowionej, tj. następnej karty na kolejny okres
Dlaczego warto?
-
Realizacja transakcji
Transakcje dokonywane przy użyciu karty w Polsce realizowane są w złotych polskich, a transakcje dokonywane za granicą - w walucie danego kraju; -
Własny kurs VISA
Transakcje dokonane za granicą przeliczane są przez VISA z waluty transakcji na euro w oparciu o kurs własny VISA, a następnie na złote polskie po kursie sprzedaży pieniądza euro obowiązującym w Banku Polskiej Spółdzielczości w dniu rozliczenia transakcji; -
Obciążenie rachunku
Obciążenie rachunku z tytułu zrealizowanych transakcji krajowych i zagranicznych odbywa się w złotych polskich i dokonywane jest z datą realizacji transakcji.
Możliwości
- Sprawdzenie wysokości wolnych środków w bankomatach świadczących taką usługę
- Aktywację karty za pomocą numeru PIN w bankomatach
- Awaryjną wypłatę gotówki w przypadku zgubienia lub zniszczenia karty podczas pobytu za granicą
Bank nie udziela autoryzacji w przypadku próby dokonania transakcji
W przypadku transakcji nieautoryzowanych nie są sprawdzane limity autoryzacyjne
- której kwota przekracza wartość wolnych środków lub wartość dziennego limitu transakcyjnego
- przy użyciu karty zastrzeżonej
- kartą, której numer PIN jest zablokowany
- kartą, do której utracono prawo użytkowania
Przydatne informacje
Limity transakcyjne
Użytkownik karty może dokonywać transakcji w kraju i zagranicą przy użyciu karty do wysokości dostępnych środków na rachunku, z ograniczeniem dziennych limitów transakcyjnych.
- Dzienny maksymalny limit transakcyjny wypłat gotówkowych wynosi 30.000 zł
- Dzienny maksymalny limit transakcyjny operacji bezgotówkowych wynosi 50.000 zł
Zgoda na dokonanie transakcji
Użytkownik karty wyraża zgodę na dokonanie transakcji poprzez:
- Wprowadzenie numeru PIN – w przypadku transakcji dokonywanych w bankomatach oraz w niektórych punktach handlowo-usługowych i jednostkach banków
- Złożenie na dowodzie dokonania transakcji podpisu zgodnego z wzorem na karcie – w przypadku transakcji dokonywanych w punktach handlowo-usługowych i jednostkach banków.
Dokonuj transakcji w kraju i za granicą
- Płatności bezgotówkowych za towary i usługi w placówkach, oznaczonych emblematem VISA
- Wypłaty gotówki w bankomatach oznaczonych emblematem VISA lub PLUS
- Wypłaty gotówki w jednostkach banków członkowskich organizacji VISA, oznaczonych emblematem VISA
- Na odległość bez jej fizycznego przedstawienia (uwarunkowane decyzją akceptanta)
Zastrzeżenia kart
Utratę karty Użytkownik karty zobowiązany jest niezwłocznie zgłosić w jednej z podanych niżej jednostek. Zgłoszenie jest równoznaczne z zastrzeżeniem karty do końca okresu jej ważności.
- Telefonicznie w Contact Center Banku BPS S.A. (tel. +48 86 215 50 50 lub 22 539 50 50 - czynny całą dobę)
- Telefonicznie w dowolnym centrum VISA
- Osobiście w dowolnej jednostce Banku wydającej karty VISA
- Osobiście w innym banku uczestniczącym w systemie VISA
Telefoniczne zgłoszenie utraty karty Użytkownik karty ma obowiązek potwierdzić pisemnie w jednostce Banku, która wydała kartę, w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.
Do czasu zgłoszenia Bankowi utraty karty, Posiadacza rachunku obciążają transakcje dokonane z użyciem utraconej karty do kwoty stanowiącej równowartość w złotych 150 EUR (według średniego kursu EUR ogłaszanego przez NBP, obowiązującego w dniu dokonania zgłoszenia).
Bank ponosi odpowiedzialność za transakcje dokonane przy użyciu karty od momentu zgłoszenia utraty karty z wyłączeniem transakcji, do których doszło z winy umyślnej