To bezpieczny i uniwersalny środek płatniczy o międzynarodowym zasięgu, zapewniający stały i szybki dostęp do środków pieniężnych młodym klientom naszego banku.
Dla kogo
Karta Płatnicza Junior/ Student daje niezależność finansową młodym ludziom O kartę może ubiegać się każdy posiadacz konta ROR Junior i ROR Student
- KARTA JUNIOR dla młodzieży w wieku od 13-18 lat. Dzienne limity transakcyjne dla transakcji gotówkowych, bezgotówkowych i internetowych to 500 zł
- KARTA STUDENT dla młodzieży w wieku od 18 – 26 lat
Karty płatnicze VISA, MASTERCARD są międzynarodowymi kartami płatniczymi umożliwiającymi dokonywanie transakcji w kraju i za granicą
Dlaczego warto?
-
płatności bezgotówkowych za towary i usługi
-
wypłaty gotówki w bankomatach
-
wpłaty gotówki we wpłatomatach
-
płatności internetowe z użyciem karty – z bezpieczną usługą 3D Secure
-
sprawdzenie wysokości wolnych środków w bankomatach
-
awaryjną wypłatę gotówki w przypadku zgubienia lub zniszczenia karty podczas pobytu za granicą
-
wypłata gotówki w ramach usługi Cashback - wypłaty (1 000 zł ) z kas sklepowych w supermarketach, stacjach benzynowych i innych punktach przy okazji płacenia kartą za codzienne zakupy. Usługa dostępna w oznaczonych punktach.
Jak otrzymać?
Sam sprawdź jakie to proste – złóż wniosek, podpisz umowę i korzystaj z dostępu do pieniędzy przez 24h.
Wniosek o wydanie karty możesz złożyć:
- w dowolnej placówce Banku
- za pośrednictwem sytemu bankowości elektronicznej
Po złożeniu wniosku w na adres korespondencyjny otrzymasz nieaktywną kartę i w odrębnej przesyłce numer PIN.
Okres ważności
- Karta płatnicza JUNIOR/STUDENT jest wydawana na okres 5-ciu lat.
- Okres ważności karty określony jest na awersie karty i kończy się w ostatnim dniu miesiąca podanego na jej awersie
- Niezłożenie przez Posiadacza rachunku lub Użytkownika karty rezygnacji z używania karty w terminie 45 dni przed upływem okresu ważności karty, powoduje automatyczne wydanie karty wznowionej, tj. następnej karty na kolejny okres
Przydatne informacje
Aktywacja karty
Aktywacji karty dokonać można
- za pośrednictwem Infolinii Banku BPS pod numerem +48 86 215 50 00
- za pośrednictwem sytemu bankowości elektronicznej eBankNet i BS Nowy Sącz mobileNet
- za pośrednictwem portalu kartowego www.kartosfera.pl
- za pomocą numeru PIN w bankomatach
- w placówce Banku
Zarządzanie kartą
- możliwość zmiany limitów kartowych z użyciem portalu kartosfera.pl
- edycja limitów kartowych w eBankNet
- aktywacja usługi SMS o blokadach kartowych
Bezpieczeństwo
Utratę karty Użytkownik karty zobowiązany jest niezwłocznie zgłosić w jeden z następujących sposobów
- telefonicznie - pod numerem telefonu 86 215 50 00 – czynny całą
- telefonicznie pod ogólnopolskim numerem telefonu - (+48) 828 828 828, gdzie system wykorzystuje technologię rozpoznawania mowy tzw. portal głosowy, który przekierowuje posiadacza karty do właściwej infolinii wydawcy w celu zastrzeżenia karty
- osobiście - w dowolnej jednostce Banku Spółdzielczego w Nowym Sączu lub innego zrzeszonego z Bankiem BPS.
- za pośrednictwem bankowości elektronicznej - Logując się do systemu eBankNet