To połączenie karty debetowej z funkcjonalnością płatności zbliżeniowych.
Przeznaczona jest dla osób, które cenią wygodę i szybkość płatności bezgotówkowych.
Karta VISA payWave to wygodna i bezpieczna alternatywa dla gotówki:
- łatwe i szybkie płacenie za zakupy z wykorzystaniem funkcjonalności zbliżeniowej
- bezpieczeństwo transakcji
- możliwość płatności w Internecie.
Karta VISA payWave umożliwia płatność zbliżeniową do kwoty 100 zł. Dla zwiększenia bezpieczeństwa, losowo wybrane przez system transakcje do tej kwoty i wszystkie powyżej 100 zł wymagają podania kodu PIN.
Dlaczego warto?
-
płatności bezgotówkowe za towary i usługi
-
wpłaty gotówki we wpłatomatach
-
sprawdzenie wysokości wolnych środków w bankomatach
-
wypłata gotówki w ramach usługi Cashback - wypłaty (1 000 zł ) z kas sklepowych w supermarketach, stacjach benzynowych i innych punktach przy okazji płacenia kartą za codzienne zakupy. Usługa dostępna w oznaczonych punktach
-
wypłaty gotówki w bankomatach
-
płatności internetowe z użyciem karty – z bezpieczną usługą 3D Secure
-
awaryjną wypłatę gotówki w przypadku zgubienia lub zniszczenia karty podczas pobytu za granicą
-
aktywacja za pośrednictwem bankowości elektronicznej
Okres ważności
Karta płatnicza Visa payWave jest wydawana na okres 5-ciu lat
Okres ważności karty określony jest na awersie karty i kończy się w ostatnim dniu miesiąca podanego na jej awersie
Niezłożenie przez Posiadacza rachunku lub Użytkownika karty rezygnacji z używania karty w terminie 45 dni przed upływem okresu ważności karty, powoduje automatyczne wydanie karty wznowionej, tj. następnej karty na kolejny okres
Przydatne informacje
Jak otrzymać kartę?
Jeżeli jeszcze nie posiadasz karty płatniczej nie zwlekaj i jak najszybciej złóż wniosek o wydanie kart, który możesz złożyć:
- w dowolnej placówce Banku
- za pośrednictwem sytemu bankowości elektronicznej
Po złożeniu wniosku w na adres korespondencyjny otrzymasz nieaktywną kartę i w odrębnej przesyłce numer PIN.
Aktywacja karty
Aktywacji karty dokonać można
- za pośrednictwem Infolinii Banku BPS pod numerem +48 86 215 50 00
- za pośrednictwem sytemu bankowości elektronicznej eBankNet i BS Nowy Sącz mobileNet
- za pośrednictwem portalu kartowego www.kartosfera.pl
- za pomocą numeru PIN w bankomatach
- w placówce Banku
Bezpieczeństwo
Utratę karty Użytkownik karty zobowiązany jest niezwłocznie zgłosić w jeden z następujących sposobów
- telefonicznie pod numerem telefonu 86 215 50 00 – czynny całą dobę ,lub pod numerem telefonu (+48) 828 828 828, gdzie system wykorzystuje technologię rozpoznawania mowy tzw. portal głosowy, który przekierowuje posiadacza karty do właściwej infolinii wydawcy w celu zastrzeżenia kart
- osobiście w dowolnej jednostce Banku Spółdzielczego w Nowym Sączu lub innego zrzeszonego z Bankiem BPS.
- za pośrednictwem bankowości elektronicznej